Contact Over ons Levering en betaling Garantievoorwaarden/RMA Algemene voorwaarden Klachten FAQ Privacy Site Map
Winkelwagen
Donderdag 27 april zijn wij wegens Koningsdag gesloten.
Support
Live chat
Categorieën
Camera & FotoTelevisie & VideoAudio & HifiNavigatieTelecomComputersVerrekijkersVerzorgingHuishoudelijkBoeken, FilmsBeveiligingCadeaubon
Wij Accepteren
Klachten/Suggesties
Procedure klachtenafhandeling en suggesties
Scherpe prijzen en goede service zijn de kracht van Digitalstreet.nl B.V. Wij leveren passende service, geven heldere antwoorden en hebben aandacht voor uw vragen en suggesties.
 
Uiteraard kan het alsnog voorkomen dat u als klant een klacht heeft.
 
Heeft u klachten over uw aanschaf, over de verzending, over onze service, de wijze waarop u geholpen bent in de winkel of aan de telefoon of elke andere aanmerkingen? Laat het ons weten door middel van dit FORMULIER . Uw opmerkingen worden door onze mensen zorgvuldig onderzocht en u ontvangt binnen 24 uur antwoord.
 
Ons streven is het tevredenstellen van al onze klanten. We zullen de klachten altijd op een passende manier proberen op te lossen.
 
Mocht u alsnog van mening zijn dat u geen passende oplossing geboden is, kunt u altijd schriftelijk onze directie benaderen op het onderstaand adres:
 
Digitalstreet.nl B.V.
T.a.v. Directie/Klachtafhandeling
Schutkolk 6
6582 DB Heumen
 
Uiteraard is het voor ons ook van groot belang om te weten wanneer u als klant tevreden bent. Hiervan kunt u ons tevens per e-mail op de hoogte houden.
Transportrisico
Voor het verzenden van onze goederen werken wij met TNT Post en UPS (grote artikelen binnen Nederland en verzending naar Belgie). Al onze zendingen worden aangetekend en met waarde aangifte uitgezonden. Dit houdt in dat alle zendingen verzekerd zijn tegen schade, diefstal etc.
 
De onderstaande procedure wordt in werking gezet wanneer uw pakket beschadigd is, niet is aangekomen of niet meer terug te vinden is via TNT Post of UPS.
  • u vult het volgend FORMULIER in met daarin uw klacht en het tracknummer van de zending
  • u krijgt van ons een bevestiging dat uw klacht ontvangen is en in behandeling genomen is
  • wij nemen vervolgens contact op met TNT Post of UPS om een schadeprocedure te openen
  • zodra wij een bevestiging hebben ontvangen van TNT Post of UPS dat de schadeprocedure is afgerond, wordt u voorzien van een nieuwe zending of terugstorting van het aankoopbedrag 

Met vriendelijke groeten,
 
Het team van Digitalstreet.nl B.V.

Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.
Openingstijden winkel
Ma:13.00 - 18.00
Di - Vr:10.00 - 18.00
Schutkolk 6
6582 DB Heumen
Klantenservice
Tel. 0485 - 314 818
Klantenservice
Ma - Vr:09.00 - 18.00
Wij werken met
Kieskeurig
QShops
PostNL UPS