Contact Over ons Levering en betaling Garantievoorwaarden/RMA Algemene voorwaarden Klachten FAQ Privacy Site Map
Winkelwagen
Beste Klanten, I.v.m Hemelvaartsdag is donderdag 25 Mei onze winkel in Heumen gesloten.
Support
Categorieën
Camera & FotoTelevisie & VideoAudio & HifiNavigatieTelecomComputersVerrekijkersVerzorgingHuishoudelijkBoeken, FilmsBeveiligingCadeaubon
Wij Accepteren
Algemene levertijden (binnen Nederland):

Op voorraad: 1-3 werkdagen
Niet op voorraad: 5-10 werkdagen (in bijzondere gevallen kan de levertijd afwijken,
uiteraard wordt u hierover tijdig geinformeerd)

Voorraadstatus

Kijk bij het plaatsen van een bestelling altijd ook zelf naar de voorraadstatus van het product. Deze staat duidelijk zichtbaar in het productoverzicht op onze site. De icoontjes betekenen het volgende en worden onderverdeeld in voorraad van de winkel en ons centraal magazijn:

Voorraad verzending
= Het artikel is bij ons op het centraal magazijn op voorraad en dus direct leverbaar. Als u op een werkdag een bestelling voor 17.00 plaatst en betaalt, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog door ons verzonden. 95% van alle zendingen worden op de volgende werkdag afgeleverd.
= Het artikel is momenteel niet bij ons uit voorraad leverbaar. Het artikel is echter wel onderweg naar ons toe en wordt binnen 5 a 10 dagen verwacht. U kunt via onze website een bestelling plaatsen voor het artikel en tevens alvast betalen. Zodra het artikel bij ons is aangekomen, zal het dezelfde dag naar u verzonden worden.
= Levertijd onbekend: Dit houdt in dat het product momenteel niet bij onze leveranciers aanwezig is. Hierdoor is de levertijd onbekend en is het ook niet aan te geven wanneer het product leverbaar wordt. Via de beschrijving van het artikel kunt u zich aanmelden voor de statusupdate van het betreffende artikel.
Voorraad afhalen
= Het artikel is aanwezig in onze winkel en dus direct leverbaar. U kunt altijd een reservering plaatsen via de website of per telefoon. Zo weet u zeker dat er een exemplaar voor u klaar zal liggen.
= Het artikel is momenteel niet bij ons uit voorraad leverbaar. Het artikel is echter wel onderweg naar ons toe en wordt binnen 5 a 10 dagen verwacht. U kunt het artikel via de website reserveren. U ontvangt per e-mail of per telefoon een afhaalbericht.
=Levertijd onbekend: Dit houdt in dat het product momenteel niet bij onze leveranciers aanwezig is. Hierdoor is de levertijd onbekend en is het ook niet aan te geven wanneer het product leverbaar wordt. Via de beschrijving van het artikel kunt u zich aanmelden voor de statusupdate van het betreffend artikel.
Verzendkosten
  • De verzendkosten voor de bestelde producten worden per product berekend en zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het product.
  • Bij de specificaties van het artikel waar u interesse in heeft, treft u de verzendkosten per mogelijke verzendmethode aan. Dit tabblad staat onder de specificaties van het betreffend product aangegeven.
  • Bij het bestellen van meerdere producten worden de verzendkosten voor het groots besteld artikel berekend.
  • Sommige producten kunnen enkel bij ons in de winkel afgehaald worden. Dit staat uiteraard bij de betreffende producten vermeld
  • De totale verzendkosten treft u op het overzicht van uw bestelling.
Verzendmethodes (klik op een methode voor meer informatie)
Afhalen van uw bestelling in de winkel
  • Geef bij het plaatsen van uw bestelling aan dat u die in de winkel wilt afhalen
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom winkel. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven.
  • Als iets niet op voorraad is, ontvangt u een bericht per e-mail zodra we het product in huis hebben
  • Zodra u bericht heeft ontvangen dat uw bestelling op voorraad is, kunt u deze zonder voorafgaande afspraak binnen de openingstijden ophalen in Heumen. U kunt op de volgende manieren betalen:
    - Contant
    - Pin (check vooraf uw te besteden banksaldo)
    - Creditcard (MasterCard en Visa; provisiekosten 3%)
    - Maestro kaart; provisiekosten 3%
    - Niet Nederlandse Bankpassen; provisiekosten 3%

Wij accepteren geen briefjes van € 500 en geen Iris-cheques.

Naar boven
Verzending binnen Nederland (TNT-post) - vooruitbetaald met bankoverschrijving
  • Geef bij het plaatsen van uw bestelling aan dat u die op basis van vooruitbetaling wilt ontvangen
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom magazijn. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven. Tevens vindt u alle benodigde betalingsgegeven voor uw overboeking per bank; ons rekeningnummer bij de ABN AMRO is 61.09.91.949
  • Als uw betaling op een werkdag voor 17:00 uur bij ons is bijgeschreven, wordt uw bestelling diezelfde dag nog verstuurd, mits het product op voorraad is natuurlijk. Als iets niet op voorraad is, wordt het geheel uitgezonden zodra de volledige bestelling compleet is.
  • Uw pakket wordt aangetekend met een waardebewijs verzonden via TNT-post. Bij verzending ontvangt u van ons op de betreffende dag per e-mail na 20:00 uur een tracknummer, waarmee u de status van de verzending kunt volgen via www.tracktrace.nl. U kunt de verzendstatus ook opvragen bij TNT-post Pakketservice (0900-0570).
  • Het pakket wordt door de postbode op het aangegeven adres bezorgd. Als u er op dat moment niet bent, probeert de bezorger het gewoonlijk de volgende dag nog een keer. Is er weer niemand aanwezig, dan wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde postkantoor gebracht. Daar kan het in de regel vanaf de volgende werkdag opgehaald worden.

Let op:

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, moet het verschuldigde totaalbedrag binnen tien werkdagen op onze rekening staan. Na verstrijken van deze periode vervalt uw bestelling en daarmee uw eventuele aanspraak op aanbiedingen en voorwaarden zoals die golden op het moment dat u de bestelling plaatste. Wilt u het product alsnog ontvangen, dan kunt u opnieuw een bestelling plaatsen via onze website.

Naar boven
Verzending binnen Nederland (TNT-post) - betaling via iDeal
  • iDeal is een veilige manier om online te betalen en werkt snel en makkelijk. Als u internetbankiert bij ANB AMRO, SNS-Bank, Postbank of Rabobank, kunt u betalen via iDeal. Via een andere bank is dit niet mogelijk.
  • Geef bij het plaatsen van uw bestelling aan dat u via iDeal wilt betalen. U komt dan automatisch op de vertrouwde site van uw bank terecht, waar de betaalopdracht al klaarstaat. Als u deze invult en verzendt, wordt het bedrag meteen overgeboekt en ontvangt Digitalstreet.nl B.V. bericht dat de betaling binnen is.
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom magazijn. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven.
  • Is uw bestelling voor 17:00 bij ons binnen, wordt uw bestelling diezelfde dag nog verstuurd, mits het product op voorraad is natuurlijk. Als iets niet op voorraad is, wordt het geheel uitgezonden zodra de volledige bestelling compleet is.
  • Uw pakket wordt aangetekend met een waardebewijs verzonden via TNT-post. Bij verzending ontvangt u van ons op de betreffende dag per e-mail na 20:00 uur een tracknummer, waarmee u de status van de verzending kunt volgen via www.tracktrace.nl. U kunt de verzendstatus ook opvragen bij TNT-post Pakketservice (0900-0570).
  • Het pakket wordt door de postbode op het aangegeven adres bezorgd. Als u er op dat moment niet bent, probeert de bezorger het gewoonlijk de volgende dag nog een keer. Is er weer niemand aanwezig, dan wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde postkantoor gebracht. Daar kan het in de regel vanaf de volgende werkdag opgehaald worden.

Naar boven
Verzending binnen Nederland (TNT-post) - creditcardbetaling

(3% provisie over het totaal bedrag bestelde goederen)


  • Geef bij het plaatsen van uw bestelling aan dat u met uw creditcard wilt betalen. U wordt doorgelinkt naar een beveiligde betaalserver om uw betaling te voldoen. U betaalt 3% provisiekosten over het totaalbedrag plus de verzendkosten van uw bestelling. Let op: de betaling per creditcard is enkel mogelijk voor de in Nederland en Belgie uitgegeven creditcards.
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom magazijn. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven.
  • Is uw bestelling voor 17:00 bij ons binnen, wordt uw bestelling diezelfde dag nog verstuurd, mits het product op voorraad is natuurlijk. Als iets niet op voorraad is, wordt het geheel uitgezonden zodra de volledige bestelling compleet is.
  • Uw pakket wordt aangetekend met een waardebewijs verzonden via TNT-post. Bij verzending ontvangt u van ons op de betreffende dag  per e-mail na 20:00 uur een tracknummer, waarmee u de status van de verzending kunt volgen via www.tracktrace.nl. U kunt de verzendstatus ook opvragen bij TNT-post Pakketservice (0900-0570).
  • Het pakket wordt door de postbode op het aangegeven adres bezorgd. Als u er op dat moment niet bent, probeert de bezorger het gewoonlijk de volgende dag nog een keer. Is er weer niemand aanwezig, dan wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde postkantoor gebracht. Daar kan het in de regel vanaf de volgende werkdag opgehaald worden.

Naar boven
Verzending binnen Nederland (UPS-post) - rembours
  • Bij de verzending onder rembours betaalt u het verschuldigd totaalbedrag plus de verzendkosten van uw bestelling aan de koerier van UPS. Het totaalbedrag van de bestelde goederen mag niet hoger dan € 1000,- zijn. U kunt bij de koerier niet pinnen.
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom magazijn. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven.
  • Is uw bestelling voor 17:00 bij ons binnen, wordt uw bestelling diezelfde dag nog verstuurd, mits het product op voorraad is natuurlijk. Als iets niet op voorraad is, wordt het geheel uitgezonden zodra de volledige bestelling compleet is.
  • Uw pakket wordt aangetekend met een waardebewijs verzonden via UPS (United Parcel Service). Bij verzending ontvangt u van ons op de betreffende dag per e-mail na 20:00 uur een tracknummer, waarmee u de status van de verzending kunt volgen via www.ups.com. U kunt de verzendstatus ook opvragen bij UPS Pakketservice (0800-12828).
  • Het pakket wordt door de UPS koerier op het aangegeven adres bezorgd. Als u er op dat moment niet bent, probeert de bezorger het gewoonlijk de volgende dag nog een keer. Is er weer niemand aanwezig, laat de koerier een briefje met instructies achter.

Naar boven
Verzending naar Belgie (UPS) - vooruitbetaald met internationale bankoverschrijving
  • Geef bij het plaatsen van uw bestelling aan dat het pakket naar Belgie verzonden moet worden en dat u het op basis van vooruitbetaling wilt ontvangen. Let Op! grote artikelen worden niet verzonden naar Belgie maar kunnen enkel in onze winkel afgehaald worden. Dit staat altijd bij de specificaties van het betreffende product vermeld.
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom magazijn. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven. Tevens vindt u alle benodigde betalingsgegeven voor uw internationale overboeking per bank. Uitgebreide informatie daarover wordt door uw eigen bank verstrekt.
  • Als uw betaling op een werkdag voor 17:00 uur bij ons is bijgeschreven, wordt uw bestelling diezelfde dag nog verstuurd, mits het product op voorraad is natuurlijk. Als iets niet op voorraad is, wordt het geheel uitgezonden zodra de volledige bestelling compleet is.
  • Uw pakket wordt aangetekend met een waardebewijs verzonden via UPS (United Parcel Service). Bij verzending ontvangt u van ons per e-mail een tracknummer, waarmee u de status van de verzending kunt volgen via www.ups.com. U kunt de verzendstatus ook opvragen bij UPS Pakketservice (0900-2255877).
  • Het pakket wordt door de UPS koerier op het aangegeven adres bezorgd. Als u er op dat moment niet bent, probeert de bezorger het gewoonlijk de volgende dag nog een keer. Is er weer niemand aanwezig, laat de koerier een briefje met instructies achter.

Let op:
  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, moet het verschuldigde totaalbedrag binnen tien  werkdagen op onze rekening staan. Na verstrijken van deze periode vervalt uw bestelling en daarmee uw eventuele aanpsraak op aanbiedingen en voorwaarden zoals die golden op het moment dat u de bestelling plaatste. Wilt u het product alsnog ontvangen, dan kunt u opnieuw een bestelling plaatsen via onze website.

Naar boven
Verzending naar Belgie (UPS) - creditcardbetaling
(3% provisie over het totaal bedrag bestelde goederen)
  • Geef bij het plaatsen van uw bestelling aan dat het pakket naar Belgie verzonden moet worden en dat u het op basis van creditcardbetaling wilt ontvangen. Let Op! grote artikelen worden niet verzonden naar Belgie maar kunnen enkel in onze winkel afgehaald worden. Dit staat altijd bij de specificaties van het betreffende product vermeld.
  • Check zelf de voorraadstatus van het product in het productoverzicht bij kolom magazijn. Op de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt, staan per bestelde product de voorraadstatus en eventuele levertijd aangegeven.
  • Is uw bestelling voor 17:00 bij ons binnen, wordt uw bestelling diezelfde dag nog verstuurd, mits het product op voorraad is natuurlijk. Als iets niet op voorraad is, wordt het geheel uitgezonden zodra de volledige bestelling compleet is.
  • Uw pakket wordt aangetekend met een waardebewijs verzonden via UPS (United Parcel Service). Bij verzending ontvangt u van ons per e-mail een tracknummer, waarmee u de status van de verzending kunt volgen via www.ups.com. U kunt de verzendstatus ook opvragen bij UPS Pakketservice (0900-2255877).
  • Het pakket wordt door de UPS koerier op het aangegeven adres bezorgd. Als u er op dat moment niet bent, probeert de bezorger het gewoonlijk de volgende dag nog een keer. Is er weer niemand aanwezig, laat de koerier een briefje met instructies achter.

Naar boven
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.
Openingstijden winkel
Ma:13.00 - 18.00
Di - Vr:10.00 - 18.00
Schutkolk 6
6582 DB Heumen
Klantenservice
Tel. 0485 - 314 818
Klantenservice
Ma - Vr:09.00 - 18.00
Wij werken met
Kieskeurig
QShops
PostNL UPS