Contact Over ons Levering en betaling Garantievoorwaarden/RMA Algemene voorwaarden Klachten FAQ Privacy Site Map
Winkelwagen
Support
Live chat
Categorieën
Camera & FotoTelevisie & VideoAudio & HifiNavigatieTelecomComputersVerrekijkersVerzorgingHuishoudelijkBoeken, FilmsBeveiligingCadeaubon
Wij Accepteren
Garantievoorwaarden/RMA
Garantievoorwaarden

1. Aanspraak op de garantie kan enkel gemaakt worden als de aankoopfactuur/bon (cq garantiebewijs) en eventuele separate productgebonden garantiebewijzen bij Digitalstreet.nl aangeboden worden.
2. Op al onze producten geldt standaard twee jaar fabrieksgarantie vanaf de aankoopdatum, tenzij duidelijk anders vermeld. In deze periode kunt u uw toestel/apparaat aan ons retourneren zodat deze gerepareerd wordt. Indien de reparatie niet mogelijk is of economisch niet verantwoord blijkt te zijn, wordt het toestel vervangen voor een gelijkwaardig product met overeenkomende technische specificaties.
3. Als er binnen veertien kalenderdagen na aankoop een fabricagefout ontstaat, wordt het artikel vervangen mits dit artikel geen zichtbare krassen, deuken of welke andere vorm van schade bevat. Ook dient dit artikel in de originele verpakking geretourneerd te worden. Deze verpakking mag niet ontbreken of beschadigd zijn. Als het artikel of de verpakking beschadigd is of ontbreekt, kan het artikel enkel ter reparatie aangeboden worden. Bij het vrijwillig afstaan van de verpakking in de winkel bij aankoop van het product, vervalt alle recht op het omruilen van het product.
4. Reparatie of vervanging brengt geen vernieuwing en/of verlenging van de garantietermijn met zich mee, tenzij duidelijk anders vermeld.
5. Reparaties worden door Digitalstreet.nl altijd bij de fabrikant of de door de fabrikant aangewezen reparatiecentrum aangeboden.
6. De verzending, van het artikel voor reparatie of vervanging, naar ons toe dient te allen tijde voldoende gefrankeerd te worden. Alle ongefrankeerde zendingen zullen geweigerd worden. De gemaakte kosten voor de retourzending zijn voor de rekening van de klant. Alle verder gemaakte verzendkosten neemt Digitalstreet.nl op haar rekening mits er aanspraak gedaan kan worden op de garantie.
7. Geen enkele aanspraak op garantie kan worden gemaakt als:

    - het probleem veroorzaakt is door een schok of val, forcering, misbruik, zand, stof, vuil, vocht of corrosie, lekkende batterijen, verkeerde behandeling.
    - er door derden aan het artikel gesleuteld is.
    - de defecten veroorzaakt zijn door het niet opvolgen van de onderhoud - en veiligheidsvoorschriften zoals vermeld in de gebruikershandleiding.
    - de defecten ontstaan zijn door het artikel in combinatie te gebruiken met niet correcte of niet volledig functionerende producten die elders gekocht zijn.
    - de aankoopfactuur/bon (cq garantiebewijs) en eventuele separate productgebonden garantiebewijzen niet bij Digitalstreet.nl aangeboden worden.
 
8. Als u geen aanspraak kunt maken op de garantie vanwege de hierboven genoemde punten, worden alle gemaakte kosten doorberekend naar de klant. Dit betreft de reparatie, verzending en alle andere mogelijke kosten die de reparatie met zich mee zal brengen.
9. In de meeste gevallen zullen de kosten voor de reparatie via een prijsopgave aan u gemeld worden. Hier kunt u akkoord mee gaan of niet. Als u niet akkoord gaat met de prijsopgave en u wenst de camera ongerepareerd retour te ontvangen, betaalt u onderzoekskosten. Deze kosten liggen gemiddeld rond de 50,- euro inclusief BTW. Uiteraard worden deze onderzoekskosten op de prijsopgave vermeld.
10. Vier of minder dode/stuck pixels op een scherm/tv/monitor vallen niet onder de garantie. Het artikel kan dan niet worden omgeruild of aangeboden worden voor reparatie onder garantie. Wanneer bij een digitale camera de pixels daadwerkelijk op de foto waarneembaar zijn, dan valt dit uiteraard onder de garantie omdat het direct gevolg heeft voor de kwaliteit van de foto.
11. Stof op de CCD-chip van SLR camera`s valt niet onder de garantie. De camera kan bij aankoop niet worden omgeruild. Uiteraard kunt u de camera bij ons aanbieden voor een schoonmaakbeurt. Mocht dit ter plekke bij ons niet worden opgelost dan kan de klant ervoor kiezen om de camera aan te bieden bij de fabrikant voor een schoonmaakbeurt. Houdt u er echter rekening mee dat sommige fabrikanten hiervoor extra kosten in rekening brengen. Gemiddeld zijn deze kosten 50,- a 65,- euro verschillend per fabrikant.
12. Voor instructies hoe een artikel opgestuurd moet worden, kunt u het beste een e-mail sturen naar support@digitalstreet.nl of bellen. In het keuzemenu dient u dan te kiezen voor optie drie om doorverbonden te worden met onze garantieafdeling. 

RMA (reparatie aanvragen)

U kunt een RMA aanmelden op deze pagina.

Telefonische bereikbaarheid garantie- en serviceafdeling
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag: 9:00 - 18:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag: Alleen bereikbaar via e-mail
Zondag: Alleen bereikbaar via e-mail
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.
Openingstijden winkel
Ma:13.00 - 18.00
Di - Vr:10.00 - 18.00
Schutkolk 6
6582 DB Heumen
Klantenservice
Tel. 0485 - 314 818
Klantenservice
Ma - Vr:09.00 - 18.00
Wij werken met
Kieskeurig
QShops
PostNL UPS